Welkom op ons camper reisblog Beaune in France.

12 april 2023 - Gennep, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst! (dit is natuurlijk gratis 👍🏼😀)

Het  voorwoord.

Om te beginnen, heb ik de camperbus geheel gestript, nieuwe kabels getrokken, zowel 12 volt als 230 volt en tv-antenne voor de toekomst.

Een stevig 400 Watt daglicht zonnepaneel en een MaxxFan dakluik laten installeren.

Dan de gehele vloer, wanden en dak isolatie vervangen.

De gehele Wateraansluiting en afvoer gemaakt.

De volledige elektrische installatie aangesloten en de wanden zo ver als mogelijk betimmerd.

Nu nog een 2 persoons bed erin, een kledingkast, een keukenblok met koelkast en een dubbele Inductie kookplaat erin.

De bus is nu zo ver (Off-Grid) en vakantie klaar om te vertrekken.

Camper vakantie van Liesbeth en Gert-Jan in Beaune (France)  van 15-07 tot 29-07-2023.

De reis van Liesbeth en Gert-Jan begint op 15 Juli 2023 en gaat eerst naar Luxenburg voor een overnachting 🛌 op een camping, zeer waarschijnlijk bij de camping “Gaal Gebierg Esch-sur-Alzette“ 🚐

In de buurt van Maastricht hebben we de eerste 2 uur erop zitten en is het tijd voor een pauze, een bakje ☕️ en een overheerlijk warm broodje uit de Airfryer.

Na de pauze weer verder naar de camping in Luxenburg voor een overnachting.

De volgende ochtend op Zo 16 Juli reizen we verder naar Beaune in Frankrijk, waar we een langere tijd verblijven. ☀️⛱️🏊🏼‍♂️🍽️🍷

Na 2 uur rijden zijn we wel weer toe aan een pauze met een bakkje ☕️ en een lekker broodje.

Na de pauze rijden we weer verder naar Beaune waar we in de middag denken aan te komen.

In de buurt van Beaune nog even boodschappen doen voor een paar streek producten, zoals een Frans kaasje 😏👍🏽😄 en natuurlijk een lekker wijntje erbij 😏😄 🥳)

Aangekomen bij/op de camping (nog te boeken) , de camper op z’n plaats zetten, elektra aansluiten en de tafel en stoelen uit de garage halen en buiten opstellen.

Nu een lekker stukje Franse kaas erbij en een overheerlijk wijntje 🍷 uit de streek proeven. 🤪😜

Morgen (Ma 17 Juli) gaan we onze nieuwe (party) tent installeren en langs de camper plaatsen.

Wordt vervolgd. 👍🏼😀

1. Reislogger:
    12 april 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!